}

Jom Click beramai2.. ~wink~

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, March 1, 2011

Kenduri Aqiqah dan Cukur Jambul Ammar Hafiy

Salam..

Kenduri Aqiqah dan cukur jambul untuk Ammar telah diadakan pada 19 February aritu. Bertempat di rumah nenek encik usrule kat Muar. Buat simple aje. Kitaorg pakai catering yang digunakan semasa kenduri kahwin kitaorg aritu.

Nenek and nekyang dtg dari Melaka. Tak lupa juga Pak ngah, mak ngah sekeluarga, Kak dina (wakil maklong and paklong) dan juga neklang bersama toklang. Semua datang beramai2 dari Melaka.. ;p

Ammar sangatla behave. Awal2 kitaorg dah pesan, kenduri tu memang utk dia. So, org akan potong rambut and pegang2 dia. Ammar ni dia ader sedikit perangai x suka kalau org usik rambut, muka or leher dia.

Selepas je kenduri tu aku dan encik usrule memulakan operasi membotakkan ammar..hehehe





Baju nikah kami...


With nenek and nenda





Selepas dibotakkan. And tgh test baju baru, hadiah utk ammar sebab sgt behave masa cukur jambul



4 comments:

azian abdullah said...

alolo...comelnya ammar pakai kopiah. calon imam muda ni. eh, ke calon menantu? hehe

MyRule said...

err.. dua2 boleh.. Mula2 calon imam muda..pastu calon menantu.. ~wink~

Mrs.Qarlista said...

selamat dah aqiqah ammar yeee..thumbs up. hehe. mai, dah bleh muat baju nikah? bestnye! hehe.

MyRule said...

nad...memang lepas pantang terus muat nad. Cuma bahagian dada tu ngam2 sebab bf. Nad..jgn risau la, bf baby sure senang kurus tau.