}

Jom Click beramai2.. ~wink~

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, March 31, 2011

Encik..naper ketuk kereta saya?

Salam...

Encik baju kemeja, seluar slack bawa laptop mau naik komuter kat shah alam pagi tadi.. naper ketuk keta saya?

Encik.. dulu masa kecik2 encik tidak belajar ke camne mau melintas jalan.

Cikgu encik tidak cakap ke..sebelum melintas pandang kiri kanan kiri and TIADA KERETA baru melintas?

Ataupun encik tido tidak sekolah?

Kalau ade, naper encik melintas juga walaupun kereta saya mau keluar simpang?

Encik tidak nampak ka kereta saya tgh nak kuar simpang..?

Ke encik fikir yang encik kebal and saya kena bagi encik lalu?

Oooo...tidak boleh ke encik tunggu kereta saya lepas and melintas, sebab belakang saya memang x ade keta..susah sgt ke encik?

Dan lagi satu..naper bila saya lalu juga sebab jalan saya   encik ketuk belakang keta saya sekuat ati?

Kan dah x pasal2 saya telah memandang muka encik sambil memaki encik (mummy ammar..sila sabar ye)

And encik plak seolah2 x bersalah pandang saya dgn muka yang sgt ego..puas ke ati encik dapat ketuk keta saya?

Ooo..encik sudah pakai sgt smart..saya rasa encik dah ala2 pegawai..tapi naper begitu dangkal sekali perangai encik ye?

Kalau ikutkan mau aje saya berentikan kereta and jerit marah kat encik..tapi saya tau saya tak bersalah and saya aderlah seorang wanita bekerjaya yang beradap and berilmu tinggi..x macam encik..

2 comments:

Anah said...

sabar ye mummy ammar..tu jenis org nk dia je dl..org lain lambat or kemudian xpe..pentingkan diri..

MyRule said...

anah...dah ok dah...malas mau pk.. :p