}

Jom Click beramai2.. ~wink~

 Baby Birthday Ticker Ticker

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, March 31, 2011

Bad hair DAY

Salam...

Sangat penat hari ini.

Mental dan fizikal.

Mana taknyer.. pagi2 lagi sudah bengang dgn encik ketuk kereta yang sgt dangkal itu.

Sampai opis plak.. Inventory yang sepatutnyer start pukul 9 pagi terpaksa start lambat pasal ader satu order yang baru masuk semalam. Sistem plak x dapat direset balik sebab encik bossku telah lari balik awal. Bila start lambat..jawabnyer semua lambatla kan.

Pastu masa nak kuar lunch, kat Metal detector..x pasal2 aku kena marah ngan kakak  makcik guard. Dahla depan orang ramai. Sengal betul. Entah aper kena ar ngan makcik tu. Aku just lupa buka sandal jek. Bukan sengaja pun. Tegur je cukupla. Ini tak..siap membebel dgn kuat sekali seolah aku curi wire. Aku kat locker kasut pun aku dengar dia membebel. Bengang ok.. sebab bukan nak ckp aper. Kalau time pc problem, aku tanya apa2..semua dia jawab x tau. Tanya benda basic pun nan ado..tak tau. Tau guna je. Guna hari2 pun x reti gak. Takder pun aku membebel and marahkan dia depan orang ramai.

Petang plak..tetiba boss aku bisik2 kat aku.. ader wire hilang. Adeiii...abisla bonus camni. Tak lama lepas tu..kakak shipping call aku minta SETUP BALIK pc2 untuk inventory. Diorg nak recheck. Bila aku dah turun..tengah2 setup, tetiba akak tu bagitau x payah. Diorg mau buat manual. PULAK!!

Last2 aku naik kat meja. Partner aku plak takder. Kata nak setup pc baru (aku dapat pc baru..pc yang ke4 sepanjang aku keja kat sini..hehehe). Baru aku perasan mamat tu kat Shipping tadi sama2 cari wire. Lorrr...aperhal plak mamat tu? Rasa2 macam bukan kerja kitaorg. Biar je eng and manager production settlekan. Dah tu x pasal2 pc baru kitaorg dah nak balik baru kuar kotak. Besok baru boleh settle...emmm.belasah je la..

No comments: