}

Jom Click beramai2.. ~wink~

 Baby Birthday Ticker Ticker

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, March 16, 2011

Debat Blogger : Cinta tak mengenal usia.

Salam..

Selalu aku asyik update benda ringan2 je kan?

Arini mau join debat plak.


 "Debat Blogger.. Satu segmen yang akan membincangkan tentang satu tajuk antara blogger... Bagaimana? Aku akan bukak satu tajuk dan kita akan berbalas pendapat melalui entri masing-masing.. Kita sama-sama suarakan pendapat masing-masing. Gunakan akal akan yang dikurniakan untuk berfikir. Pendapat anda, hujah anda, entri anda.. " - Mr. Kamikaze


Nyatakan hujah anda mengenai situasi ini : Andaikan anda adalah seorang lelaki, dan memiliki pasangan yang usianya lebih tua. Semua orang di sekeliling sudah menganggap hubungan anda tersebut akan gagal. Tetapi, benarkah cinta itu tidak mengenal usia?

Ooo..aku perempuan ye..seorang mummy :P

Soalan ni rasa2 macam sesuai ditanya pada encik usrule.. ~wink~

Tak payah andaikan..memang kami berdua pernah berada dalam situasi di atas dan masih berada and Insyaallah sampai ke akhir hayat.

So far, x pernah plak ader orang menganggap yang hubungan kitaorg akan gagal. Dari orang pertama yang tahu hubungan kitaorg, sampailah ke family..sampailah sekarang, semuanyer baik2 aje. 
Kalau x mention yang kitaorg x sebaya..org bukan tau pun. 
So far kami bahagia..kitaorg saling hormat menghormati..bukan sorang jek kena hormat sorang lagi..
sayang menyanyangi.
cinta mencintai
Tak ader beza pun dgn pasangan kahwin sebaya..

Yup, cinta memang x kenal usia. Itu aku setuju. Cinta tu perasaan. Yang kenal usia tu aderlah tuan punyer cinta tu. Kalau ko dah suka..suka je la. Naper plak nak tahan2 kan. Unless la kalau ko bercinta pada yang x sepatutnyer. As long as ko suka..dia suka..ko available..dia pun sama..proceed je la. 

Ps : Kitaorg memang sentiasa nampak muda.. ~wink~



2 comments:

Unknown said...

sukung..sukung..sukung...

MyRule said...

sukung yang mana? kitaorg nampak muda?..hahaha