}

Jom Click beramai2.. ~wink~

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, April 28, 2011

Bila Ammar mula membaca





Mummy punyer PAMA


Macam best


Ammar nak baca bole mummy?


Ni citer pasal aper?


Yang ni?


Jap..Ammar baca..

Tak abis lagi la mummy..


Mummy..kenapa abang2 ni muka sama, baju pun sama?


Ammar nak adik muka sama bole?


Mummy nak keta merah tu?



Tanya babah?


Okla..Ammar dah abis baca,, tq mummy.. :P

7 comments:

nur easy said...

alahai.. dah tumbuh gg maka dah pandai mmbaca ya..;)

cik aletheea : said...

hahahhaha...
domok2.. pandai baca sudah ek.

MyRule said...

easy...macam ye ye jek dia baca kan..

bok..hahaha..tau x per..anak buah ko ni kan semua teror..

`BaHa` said...

comel la dia membaca tu :p

MyRule said...

Baha..hehehe..tu la pasal..geram sgt..

mommie yuyu said...

tomelnye ammar ni..geram tgk..pandai ye membaca..bagus syg, amalkan dari kecik.

"mamaaaaa, xmo la baca buku ni..belikan saya cloth books"

MyRule said...

Mommie yuyu.. Cloth book?? huhuhu..dah ade..dia tak heran sgt. Dia nak mag mummy or the star yang babah dia baca. Nak yang real punyer...hehehe