}

Jom Click beramai2.. ~wink~

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, January 30, 2012

Berita yang tak diduga

Salam semua..

Selepas seminggu bercuti memang liat la nak masuk opis...huhuhu

Nak bangun mandi pun liat. Apatah lagi Ammar Hafiy kan.

Tapi dia ok jek nak gi school pagi tadi.

Tapi... arini..kitaorg (satu opis) dapat berita yang sangat2 tak diduga.

Berita dari Jepun yang buat semua org panik.

Erm..sekarang ni tengah Manager meeting.

Kol 3 nanti, semua exec kena masuk meeting.

Lepas tu baru tau apa yang patut dibuat..patut dibackup..huhu

Dahla baru nak beli umah ni...huhuhu

Ps: Doakan yang baik2 je la..kalau yang x baik pun..terpaksa redha je la.. :(




Mummy..apa2 pun kita kena bertabah ye... :)

7 comments:

Princess Cindellyna said...

Comel je ammar kat dalam troli tu... hehe. moga semuanya ok ye!Amin

Luv like this.... said...

insyallah...harap2 semua okey2 jer nanti!!

cheers..:)

MyRule said...

Cindellyna..Amin..harap2la..

Farhana..tengah menunngu ni...huhuu amin

mRs.fAriDnAnA said...

pasal ape pula tu?moga semuanya ok nti...

nur easy said...

semoga baik2 saja beritanya.. hehe AF pun suka kalau dpt duk dlm troli camtu

rDnA said...

semoga semuanya ok..walaupun cam tertanya2 ape yang jadi.tp harap2 everything ok..

MyRule said...

Nana..nanti i update.

easy...thanks...Ammar x suka dok dalam troli tu..dia nak larik jek..hehe

Tapi tu dia suka sebab dapat pakai cap...:)

Rdna..thanks :)