}

Jom Click beramai2.. ~wink~

 Baby Birthday Ticker Ticker

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, June 1, 2011

HZ Baby Village Contest


Kategori A...

Menarik gak kan kalau dapat CD.. sebab Ammar kan baby CD.. ~wink~


Mummy..Ammar yak ni..


Yeyeh...mummy cebokkan Ammar..


Ok..buka CD dulu..nanti mummy basuhkan.. 


Ok..dah salin CD..boleh main balik.. :P

Meh nak citer. Aku mula tau pasal CD ni masa pregnantkan Ammar. Baca online la..mana lagi kan. Masa tu tertarik pasal designnyer yang cute mute and warna yang terang2. LAgipun so comel jek kalau pakai kat baby. 

Tambah best, boleh menjimatkan and menolong mengurang sampah kan. Cite kat encik usrule, dia pun tertarik sama. Ye la..kitaorg ni ader experiance dan pernah and memang terlibat dengan SHE (safety and Health) kat opis. Yang mana salah satu yang penting aderlah untuk menyelematkan dunia. Wahh..misi x hingat kan.. :p

So, aku beli masa Ammar dalam 6 and 7 bulan dalam perut. Mula2 beli 10 dulu (5 button and 5 zap). Material ==> Microfleece. Then bulan seterusnyer beli yang jumlah sama. Material ==> Bamboo. Memang x digalakkan untuk beli banyak sekaligus. Tapi bagi aku, kalau beli skit2 nanti aku malas. Ye la, nak kena order lagi, pos and etc. Memang berani mati la punyer keputusan.

Ooo..di sebabkan ammar akan duduk ngan neneknyer, aku kena gak citer kat mak aku. Buatnyer dia rasa x rajin, takkan aku nak juga kan. Yang bestnyer mak aku setuju. Siap promote kat jiran2 sebelah menyebelah lagi bila diorg tgk CD tu kat ampaian.

Tapi, kitaorg x mulakan masa Ammar dalam pantang. Kitaorg mulakan CD kat Ammar masa umur dia 3 bulan. Agaknyer sebab dia rasa tebal, dia x nak baring or duduk masa pakai CD. Jadi, kitaorg stopkan dulu :P

Then masa Ammar 5 bulan, kitaorg start balik berCD. Kali ini, everything OK. Sekarang kitaorg masih pakai CD hanya pada waktu siang. Mungkin sebulan dua lagi akan start latih Ammar berCD waktu malam plak...Semoga semua akan OK.. :p

Nak tag




5 comments:

nur easy said...

eee cekcinya dia dgn cd merah.. ;)

MyRule said...

hehehe...boleh jadi model CD x auntie?

Ibu Najla said...

alamak, tak pernah pulak amek gmbr najla pakai cd. nak kena amek gambar ni. nk msk contest jugak. hehe

ee..ammar ni.gelak2 pulak dia..badan dah lah gebus.geram betullah. lempang kang... :p

MyRule said...

azian..cpt2 amik gambar Najla..mana tau menang nanti..:P

heheh...sfwddfffs ==> ammar say hi to auntie azian and easy

Projek Perumahan Pantai Timur said...

salam..

sorry lambat terjah sbb balik kg.. oke, entri layak dipertandingkan..

Thanks sudi join yea..

salam perkenalan.. =)