}

Jom Click beramai2.. ~wink~

 Baby Birthday Ticker Ticker

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, December 23, 2011

Cabaran iPad MySuperKids #5

Ooo..saya sangat rajin arini. Ehh..bukan..!

Arini aku kena jaga kedai sorang2. Boss cuti, partner pun cuti. Ramai yang cuti. So, memang takder problem. Kalau ada pun kecik2 jek. Macam pc x boleh on, nak cari keyboard ganti la dan seangkatan dengannya.

Ok.. untuk cabaran no 5 plak pasal PAKAIAN?

Fikir punya fikir, mestilah nak cerita yang related dengan diri sendiri and keadaan semasa diri sendiri kan.

Memula kita cerita pasal BAJU AKU DAH TAK MUAT!!!.. :(

Err..tapi tak tau nak tunjukkan muka sedih or gembira.

Sedih sebab susah nak cari baju. Asyik baju pregnant yang x berapa banyak tu. Arini pun aku gi keja pakai baju kurung. Lepas ni memang dah x boleh pakai lah, sebab tadi dah tak boleh kancing dah kain baju kurung tu. Actually aku ada baju pregnant ala2 dress yang diwarisi dari kaklong aku. Tapi tak berkenan plak nak pakai. Ala2 feminin plak rasanya..muahaha

Ada juga blouse yang memang feminin abisla. Ni pun kakak aku wakaf kat aku. Tapi memang aku x pakai lah. Nasib lah gi ofis boleh pakai tshirt dan seluar jeans. So, kurang skit tekanan bila baju dah x muat.

Yang kedua.. Masa pregnantkan Ammar dulu, benda first yang aku beli untuk dia adalah romper. Ingat lagi. Masa tu baru 4 bulan pregnant kot. Giler excited..:)

Yang kelakar, tak pandai beli. Beli saiz newborn. Memang kejap je la pakai jawabnya.

Kat bawah ni benda pertama yang aku beli untuk Ammar Hafiy







“Entri ini ditulis untuk cabaran #2 iPad MySuperKid yang direviu oleh  Group B juri  Nor Haryati Yahaya   dan ditaja oleh Bling Boutique

2 comments:

nur easy said...

mommy ah x minat feminin style ye.. hehe...

dulu masa preggy kn af, kita ada 3psg je gown maternity.. teringin betul nak ada mcm2..tp masa tu tgh study kan, so asyik berseluar je memanjang

MyRule said...

Easy..aha..heheh I elergic kalau feminin sgt2.. Kalau pakai dress rasa macam x pakai seluar jek..hehehe

Takper..next pregnancy boleh bergaya sakan..:)