}

Jom Click beramai2.. ~wink~

 Baby Birthday Ticker Ticker

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, December 23, 2011

Cabaran iPad MySuperKids #3

Natural?

Apa ada dengan natural?

Kalau tanya aku sekarang, terus pop out kat otak ni mahu lahirkan Ammar Jr. secara natural?

Kalau ikutkan Pakcik Wikie, Natural Birth adalah seperti di bawah


Tapi aku lebih suka yang kat bawah ni



Masa bersalinkan Ammar, secara normal, no vakum. Semua itu rezeki. Masa yang di ambil memang x lama. Cuma..cuma aku amik gas ketawa tu (mana ader buat ketawa..heheh ). Sakit still rasa, tapi dalam keaadaan mamai la. Dan kita x fikir sgt pasal sakit.

Bila aku tanya pasal epi, nurse tu kata x sempat. SERIES!! x sempat ok. Bukaan sgt cepat. Ok..good! Aku sekadar bertanya jek..heheh

Bila dah boleh push tu, try untuk push. Letih ooo. Tapi baby x kuar2.

Sekali lagi aku buat ayat best. "doc, x boleh..x boleh push lagi..x larat" ~wink~

Sekali doc pun cakap kalau x boleh nanti kita vacuum.

Dan2 tu la laju jek aku try push..muahaha.

Kejap pastu berjaya mengeluarkan Ammar Hafiy.

Itu citer Ammar Hafiy la kan..

Citer Ammar Jr. x tau lagi.

Tapi berdoa juga la dipermudahkan macam melahirkan Ammar Hafiy.

Nak cuba senatural yang boleh. Sebab apa aku nak cuba senatural yang boleh?

Sebab bila dah sakit nak bersalin tu, memanglah tindakan and fikiran tu x seiring. Plan la cane pun. So..just berdoa for the best je la.. :)


“Entri ini ditulis untuk cabaran #2 iPad MySuperKid yang direviu oleh   Group B juri  Nor Haryati Yahaya   dan ditaja oleh Sentuhan Bayu

No comments: