}

Jom Click beramai2.. ~wink~

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, August 10, 2011

Wordless Wednesday




6 comments:

Lisa said...

amboi ammar kan main eksyen pegang botol erk.. fina pegang kejap jer pastu terus lepas huhuh

MyRule said...

Long..sila jgn terpedaya..dia hanya pegang botol time mamai mamai macam ni jek. Kalau dia sedar tu kompom dia campak botol kalau suh dia pegang. Dia rela x minum kalau x der org pegangkan..hihih

Sama la peten ngan Fina tu..

PinkGremlin said...

Comelnya!!!

MyRule said...

er...dear sper yang comel..heheh

nur easy said...

bergaya ah ni lah..

af akan pegang botol dia biasanya sampai habis isi, kecuali dia dah kenyang.. pastu dia akan tarik tangan sapa2 suruh usap2 pala dia..

MyRule said...

hahaha..camtu gayanyer AF ek. Kalau Ammar dia suka masukkan jari dia kat dalam mulut org. X pun abis di garu2 kepala dia.