}

Jom Click beramai2.. ~wink~

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Saturday, August 27, 2011

Baju raya tahun ni

Tema kitaorg kaler kelabu.. ~wink~

Naper kelabu? huhuhu..kalau ikutkan kelabu ni memang x akan ader dalam senarai kaler baju yang aku suka..heheh

Tapi sebab adik aku KIDOT kawen 2 minggu lepas raya, so dia telah sponsor semua org baju kaler kelabu.

So, alang2 dah buat baju kurung and melayu, pakai lah juga untuk raya.

Tapi....mana boleh sepasang je baju kan..hehehe

Aku dah siap tempah 6 helai baju kurung. Series..6 helai. Kira qadaq aku takder baju raya tahun lepas..heheh

Ooopsss.. x derla. Sebab aku banyak kasin pasang. Semua orang bagi. Dari lepas kawen. Tahun lepas memang x tempah apa pun. And masih ader 2,3 pasang lagi yang x tempah.

Dan yang pasti encik usrule and Ammar pun kena sedodon ngan baju kurung aku.

Warna? PINK, PURPLE, HITAM dan CREAM..muahahaha..

Jambu betul hubby and anakku... ~wink~

1 comment:

nur easy said...

meriah.. ni betul2 qada tahun lepas.. kita igt pun nak qada jg, tup2 langsung xdpt raya sama kt sanan..huhu