}

Jom Click beramai2.. ~wink~

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, May 1, 2011

2 batang gigi

Salam..

Ooo.. baru je aritu aku buat entry sebatang gigi kan?

Petang tu balik Melaka and jumpa AmmarHafiy, rupa2nyer gigi yang kedua sudah pun menunjukkan diri.

Aper lagi..berbakul2 pesanan la utuk Ammar.

Ammar..sila jgn gigit time menyusu ye..

Ammar..nak menyusu sampai 2 taun kan?..sila jgn gigit ya.

So far dia x der gigit lagi, cuma malam tadi. Aku rasa dia TERgigit.

Sebab dia menyusu sambil tido. Tibab2 aku rasa sakit.

Aku jerit sebab terperanjat. Dia pun cepat2 lepaskan and terperanjat.

Kitaorg kat Muar ni..tgh tunggu Ammar Hafiy bangun. Jap lagi nak gi kenduri kahwin sepupu encik usrule..

Bye....

5 comments:

Mrs Nageb said...

Same :)
Mareesa pun lebey kurang..cume tak brp ketara nampk..lengkadang terjerit jugak..hehehe

azian abdullah said...

cik najla yg belum bergigi ni pun kadang2 sampai berdarah cik b. kalau dah tumbuh gigi taktaulah camane...

MyRule said...

Mrs Nageb..Mareesa tgh test power tu..hehehe

Azian..uik..sampai berdarah? lagi power baby najla...

nur easy said...

bestnya da ada gg.. bila ntah af punya nak tumbuh gak

MyRule said...

AF x tumbuh gigi lagi ye? x per2..AF pandai benda dulu ye..:)