}

Jom Click beramai2.. ~wink~

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, July 6, 2011

Al Fatihah buat mu..

Salam..

June 21 

Salam. Kepada rakan2 yang mengenali Fauzi Husin aka jewok, dia sekarang tengah tenat di Hospitl Kota Bharu. Sakit leukimia.

July 05

Alfatihah buat sahabatku Fauzi Hussin. Gambar kenangan bersama beliau dan ini gambar kesukaannya kerana beliau kelihatan sangat hensem. Muga rohmu aman disana... :(

Al fatihah untuk fauzi hussin. Jewok, kenangan dengan ko akan tetap dlm ingatan.



Arwah yang pakai baju putih..depan sekali.

Beliau sakit Lymphoma Cancer

Fauzi @ Pojie @ Jewok.

Mula aku kenal dia masa ikut ABE jalan raya. Abe lecturer kat uitm SA. Warden kat kolej. Masa join ABE, Pojie ade sekali. Masa tu kitaorg bertiga je dalam kembara Abe.

Aper lagi..sesi berkenalan pun bermula.

Masa tu tahun 2002 kalau tak silap. Semunyer kerana Komuniti Melayu dot com @ MDC.

Masa ni, masing2 punyer ikatan seperti adik beradik. Dan ader juga telah berkawin sesama sendiri and mempunyai anak2.

Arwah seorang yang sgt sukakan nature, photografi dan juga sastera. Seorang budak IT.

Pernah sekali ketika kitaorg berkemah, dia menunjukkan buku sastera yang dia baca.

Banyak lagi kenangan bersama arwah.

Nickname JEWOK tu sebab muka dia ala2 hero ader apa dgn cinta..Nicholas Shahputra.

Sudah lama x berjumpa. Rasanyer kali terakhir tahun 2004 kot.

Tiba2 dapat khabar yang beliau kembali ke negeri kelahiran beliau..menjadi tour guide di sebuah pergunungan.

Dan kali terakhir berkomunikasi melalui YM ketika aku baru kahwin.

Ketika itu dia kembali ke KL untuk penemuan sejenis tumbuhan

This species has been discover in 2007 during FRIM expedition. Has been named after my name for my contribution in research activities. Hope this will encourage myself and friends to support research n conservation activities around the world..





Henckelia pauziana




Seterusnyer adalah status2 2 minngu lepas dan juga pagi tadi.

Al Fatihah buat Arwah...




Dan juga 



2 comments:

nur easy said...

salam takziah dan alfatihah. moga bersemadi dgn tenang

MyRule said...

Amin..thanks dear..