}

Jom Click beramai2.. ~wink~

 Baby Birthday Ticker Ticker

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Saturday, July 13, 2013

Ammar dan Pusat sukan Aquatik Shah Alam

Ok..tak wajar membiarkan blog ni terabai di anak tirikan..kan.So, moh la kita update banyak-banyak.

Sebenarnya dah lama dah niat nak bawa Domoks gi sini tapi tau lah kitaorang ni kan. Weekends jek bz berjalan. Kalau tak berjalan pun, balik kg  x pun encik usrule keja..

Jadi, bila tak keja ni and babysitter diorang banyak free, moh la kita amik kesempatan hehhe.

First time gi, weekday. Dengan harapan x ramai orang. Akid aku hantar gi umah nenek Wi. Tak terlarat nak handle 2 orang. Kang x pasal2 aku bertukar jadi ultraman kat sana. Kesian kat Akid, tapi apa boleh buat huhu.

Tapi Akid relaks je. Macam biasalah. Sampai rumah nenek Wi, bukan main melekap ngan nenek Wi.

Pusat Aquatik dekat je ngan opis lama aku dulu. Kat sebelah tesco Shah Alam je. Kalau nak tau sebelah Hotel Carlton tu je. Kami sampai pukul 10 pagi. Slot pagi 9 sampai 11.15 am. Bayaran memang sangat murah ok. Timetable and fee masuk sila refer kat bawah ni. Aku copy and paste ek. Tq to tuan punyer :p



Sampai je Ammar dah terpinga2. Dia x tau aku nak bawa dia gi swim. Dia ingatkan aku nak bawa dia gi shopping kat Tesco hihi. Kat bahagian luar ada gerai jualan. Kalau x bawa pelampong, baju mandi, ball even makanan, semua ada jual. Sediakan duit je.

Bila Ammar nampak je pool, dia sudah start excited. Udah mau larik2 terjun muahaha

Lepas je salin baju, terus gi kolam kanak2. Spoil skit. Kolam kanak-kanak dia bebetul kena cahaya matahari. Kolam orang dewasa redup je. Lagi satu, playground kat kolam tu rosak.













Lagi satu, masa kitaorang gi tu, ada 4 buah tadika kemas join sama. Diorang buat rombongan ke situ. Ramai lah jadinya. Tapi Ammar suka ler, pasal ramai gang. Cuma aku risau. Banyak betul adegan tolak menolak bebudak ni.

Second time, aku gi ngan adik aku. Kali ni bawa Akid plak. So, bolehang handle sorang satu. Meh tgk gambau. Gambar Akid ngan adik aku plak. Tak dapek nak sambung panjang2. Akid udah bangun. Tangan mamat ni laju jek tekan keyboard ni..hehe





3 comments:

Ibu Najla said...

Konsep mcm yg kat pusat akuatik putrajaya. Tp siap ade yg terbuka tertutup eh... Teringin nak bawak najla pi swimming class. Tp blm jumpa yg dkt dgn rumah...

MyRule said...

Aha..kazens domoks selalu gi putrajaya tu. Yang kat sini, tertutp tu morr unttk athlete or tournament. I pun nak register domoks swimming class, tapi mostly amik 4 tahun ke atas. So better tunggu ngan akid sekali la :)

Tengkubutang said...

hai.. salam kenal,
follower no.93
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog
http://honeyoyeke.blogspot.com/