}

Jom Click beramai2.. ~wink~

 Baby Birthday Ticker Ticker

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, January 1, 2013

Selamat tahun baru!

Salam semua...

Lama tak update blog... Lately macam selalu je baca intro tu kan hihihi

Ok..Selamat tahun baru buat semua :)

Selamat tinggal 2012 dan selamat datang 2013..

Semoga ia membawa kebaikan dunia akhirat buat kami sekeluarga.

Azam?? Err..apakah itew?  :p

Entah, aku jarang berazam bagai. Semua aku redah. Azam aku bila aku bila2 boleh. Rasa nak buat...aku buat je. Tak payah tunggu tahun baru.

Esok, 2 jan..aku akan join warga KL pepagi naik LRT gi keja. Ermm..tak pernah aku bayangkan aku akan join umat kl yang ramai tu naik LRT pepagi, masuk bangunan taraf menara, pakai baju korporat n setapak dua je ke shopping mall. Tak pernah ok!

Tapi kalau dah Allah tentukan perjalanan hidup aku camtu, aku terima dengan redha. DIA lebih tau apa yang terbaik. Meninggalkan comfort zone yang dah lama aku jalani.

Ammar and akid pun dah siap2 di well train dok ngan pengasuh. Everything so far nampak ok. Diorang panggil pengasuh diorang nenek wi and husband dia, tok ayah.

Dekat je ngan rumah. Dekat sikit dari school ammar. Kak wi tu dulu guard kat opis lama aku. Dah kenal dia since first day aku masuk keja situ. Anak dia yang bongsu pun dah masuk form 2. So, waktu siang dia je sorang tinggal kat umah. Pepagi antar ammar n akid , diorang x menangis. So lega la hati mummy dia. Kuranglah rasa bersalah nak gi kerja balik kan :)

Ps: doakan aku dapat sesuaikan diri dengan cemerlang di tempat baru tau :p


No comments: