}

Jom Click beramai2.. ~wink~

 Baby Birthday Ticker Ticker

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, September 26, 2014

Jom jadi DUGROSTAR!

Halllooo..



Dugrostar??  eH..bukan untuk mak2 ye..ni untuk anak2 je yang berumur 4-12 tahun. Mana la tau anak2 ada bakat terpendam kan? Apa lagi..jom la join :)

Kat bawah ni si Ammar sudah dress up bagai star. Ni je la yang mampu mummy dia buat ok. Dengan si Akid nangis nak spec mata tu..melalak kat belakang..ngan si Ammar nak terbang jadi burung..ffitammm mak dia muahaha



Akid: Let my brother be a Dugrostar Mummy...let him be so much more.. :)
Mummy : Ok my boys...let celebrate his talent -wink-

Nanti nak upload gambar ni kat FB..

Ok jom..sape nak join tu boleh register kat www.dugro.com.my pastu nanti masukkan KOD bawah ni ek masa register. Letak kat KOD RUJUKAN VIDEO.

HH0025


FAKTA-FAKTA DUGROSTAR™


·         Dengan Dugrostar™, setiap kanak-kanak berpeluang menjadi bintang! Peluang ini terbuka kepada kanak-kanak dalam dua kategori berasaskan umur: tiga hingga enam tahun dan enam tahun lebih hingga 10 tahun. Peserta dalam setiap kategori umur boleh menyertai dalam tiga segmen ini – menyanyi, menari, bermain alat muzik atau gabungan kesemua bakat ini, serta membuat persembahan secara individu atau berkumpulan sehingga seramai enam orang.

·         Dari sekarang hingga 12 Oktober, sertailah ibu bapa di seluruh Malaysia untuk menonjolkan bakat istimewa anak mereka dengan menyertai peluang yang unik ini. Ibu bapa boleh mendaftarkan anak mereka dalam tiga cara:

                                                              i.      dengan memuat naik video persembahan anak mereka di www.dugro.com.my  ;
                                                            ii.      dengan mengunjungi siri jelajah terpilih di seluruh negara di mana rakaman langsung boleh dibuat di Gerai Rakaman Dugrostar™; atau
                                                          iii.      dengan menyerahkan borang pendaftaran yang telah lengkap diisi bersama rakaman persembahan anak mereka dan menghantarkannya ke alamat yang dinyatakan pada borang pendaftaran. 

·         Penyertaan dalam Dugrostar™ adalah percuma tanpa memerlukan bukti pembelian!

·         Kanak-kanak juga boleh menikmati koleksi eksklusif barangan Dugrostar™ dengan pembelian Dugro® bungkusan 900g dalam tempoh kempen, seperti beg piano atau gitar, jaket eksklusif dan jam tangan, serta banyak lagi!

·         Untuk maklumat lanjut tentang Dugro® dan Dugrostar™, layari www.dugro.com.my atau hubungi Dumex CareLine di 1-800-38-1038.




No comments: