}

Jom Click beramai2.. ~wink~

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, October 1, 2012

Exam PPTM

Salam semua...

Lama x berupdate kan?

Ok mau citer pasal exam PPTM ni. Kalau nama penuh dia. Exam Penolong Pegawai Teknologi Maklumat F29.

Aritu masa balik Melaka, ada surat untuk exam ni. Nasib baik kat area Shah alam. 10 min aje dari umah.

Camner nak ckp ek. Ramai giler yang amik exam ni. Study tu memang tak la. Apa pun tak la. Dengah hero2 handsome 2 org ni. Baru nak pegang TAB, sorang kat kaki, sorang kat kepala hehhe

Jadi, hari Sabtu aritu gi ngan niat sekadar mencuba basib je la. Ader rezeki lulus la. Kalau x, kita usaha lain. Eh! encik usrule pernah lulus exam gov ni tau. Sejak b4 kawen lagi. Sampai skang tak dipanggil interview. Kalau skang dipanggil comfirm la tak gi kan. Gaji dah jauh beza.

So, motif arini, jangan berharap ye... :p