}

Jom Click beramai2.. ~wink~

 Baby Birthday Ticker Ticker

Ammar Jr.

 Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, May 28, 2015

Saya jual TUPPERWARE

Salam korang.. Tengok tajuk skit..kasi gempak. Direct je. Aku dah jadi ahli Tupperware and jual gak kat sape2 nak beli. Kasi harga baik punyer!

Pada sesiapa nak buat side income pun jom join. Kalau dah join n active, banyak dpt free je tau. Nak beli harga murah2 pun boleh. Nak katalog free pun meh la habaq..aku leh bagi..no prob ;)

Meh aku tepek promo May..tinggal 4 hari je lagi promo ni..pastu promo June plak. Berminat WA/telegram/pm 0122850892

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)